E fa'afefea ona filifili le grapple sa'o?

Fa'afefea ona filifili le grapple sa'o1

Afai o oe o se faifa'ato'aga po'o se faifa'ato'aga o lo'o i ai ni 'eli, e masani lava ona e faia galuega fa'a'ele'ele i pakete eli pe ta'e ma'a i le su'e su'e vai.Afai e te manaʻo e faʻanofo fafie, maʻa, uʻamea uʻamea poʻo isi mea, e taua tele le filifilia o se grapple excavator lelei.

E tele ituaiga grapple mai ituaiga eseese, ma e eseese foʻi faʻaoga.E faapefea la ona filifili se grapple talafeagai mo excavator?

1. Tagata fa'atau i le salafa o le lalolagi e ese'ese mea latou te fiafia i ai mo fa'ailoga fa'atau.

Mo se faʻataʻitaʻiga, e sili atu le au faʻatau Europa e faʻaumatia grapple, Ausetalia pei o Ausetalia grapple;O tagata fa'atau mai Asia i Sautesasae e fiafia i le fusu'aga a Iapani;ma tagata mai isi itulagi e pei o Amerika i Matu e manatu o laʻau / maʻa e sili atu ona lauiloa.

2.E tusa ai ma mea eseese.

E fa'afefea ona filifili le grapple sa'o3

Mo se faʻataʻitaʻiga, faʻamalosi fafie mo le puʻeina o fafie;tauiviga ma'a mo ma'a;u'u u'amea, grapple pa'u moli ma grapples talepe fuafuaina mo otaota ma u'amea u'amea e tusa ai ma lapopoa eseese o mea.

O le eseesega i le va o le fafie ma le ma'a e uiga i nifo i luga o matiu'u.

3、E lua ituaiga o grapple mo excavator, liliu male feliuliua'i.

E mafai ona taamilo i le 360 ​​tikeri ma sili atu ona faigofie le utaina o oloa i itu eseese.O le eseesega i le va o nei ituaiga e lua pe iai se ulu taamilo.

Fa'afefea ona filifili le grapple sa'o4
E faapefea ona filifili le grapple sa'o5

4、 Talu ai o loʻo i ai foliga eseese o faʻapipiʻi vave i luga o le lalolagi, e tatau ona e gauai atu i faʻamau vave ma ia mautinoa o le grapple mo excavator e mafai ona fetaui lelei ma faʻamau.

E faapefea ona filifili le grapple sa'o6

Matou te faʻapitoa i le gaosiga o le excavator grapple, e aofia ai le lautele lautele.Tulaga maualuga, umi taimi faʻamaonia, faʻafeiloaʻi e faʻatau mai Yantai Jiwei.


Taimi meli: Apr-27-2022

Auina mai lau savali ia i matou:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou